K2C2 kızım 10.5 aylık calpol verdim, ayak tabanına limon sürdüm 2 defa biraz açık bekledi sonra giydirdim çorabı. Tek kat kıyafet var üzerinde şu an , kol eklem yerlerine alnına nemli bez koydum duş aldırmaya cesaret edemedim. Şimdi uyudu tekrar ateşi düşünce. Ama tekrar çıkarsa diye ben uyuyamam zaten, 40 üzerini gördükten sonra elim ayağım birbine girdi.