aysegul_my Teşekkür ederim cevap verdıgınız için oğlum 3.5 yaşında aşırı iştahsız aç yaşıyor resmen doktor andazol verdi 2 gündür kullanıyoruz ama ishal oldu bugün küstü bunlar normal mi bilmiyorum tekrar götüreceğim ama korktum siz kullanmaya başladıktan sonra ne zaman etki etti yanı afedersiniz ama ben kakasında göremedim normal mi sizin süreç nasıldı