Ceerenn Nerden başlasam bilmiyorum çok şükür 1 tane oğlum var. Eşim evlendikten 4 ay sonra doğuya görevi çıktı asker kendisi severek evlendik. Ben memlekete taşındım anneme yakınım fakat annem çalışıyor pek bir faydası olamıyor yani. Bebeğimin en haraketli zamanı bir bardak bir şey doldurmaya gitsem dizlerime tırmanıyor tuvalete bile tek gidemiyorum yalniz yaşıyorum zaten akşam olduğunda tutta 5 dakika şunu yapayım diyecek kimsem yok. Çok yalnızım çok yorgunum banyo yapamamaktan tuvalete girememekten uykusuzluğu hastalığıyla tek başıma çabalamaktan şu ozelllikle son 1 haftadır çok çöktüm artık tahammül edemeyip sesimi çok yükseltmeye başladım buda beni çok yaralıyor şuan oturdum agliyorum. Oğlumun ne suçu var bile bile evlendim asker olduğunu evet bunları bende biliyorum ama aylarca tek başıma evin içinde 5 dakika rahat nefes alamadan sadece robot gibi çocuk bakmak beni çok yordu nankörce mi düşünüyorum kötü annemiyim anneligi mi beceremedim çıkmazdayim
fadikada Ceerenn çok fedakar bir annesin sen ❤️ asker eşisin, tek başına bebeğine bakıyorsun, bütün sorumlulukları tek başına göğüslüyorsun. Bazen annen akşamları sana yardım etse bebeğinin bakımı için hava alsan 1-2 saat yada izinli olduğu günlerde
motherisbackk Ceerenn benim eşim de asker. Yaşadığımız şehirde ne anne var ne baba ne yardım edecek insan. Tek artım eşim evde. Ki ona rağmen ölüyorum yorgunluktan. Sen her şeyi tek başına yapıyosun bu büyük bir cesaret ve o kadar iyi anlıyorum ki seni insan bazen sırtını koltuğa yaslamak istiyor uykusuzluk desen hak getire. Destek almadığın yıprandığın için tahammülün bitti ve sesini yükseltiyorsun ben de yükseltiyorum dayanamıyorum bazen. Ama dediğin gibi yazık anlamıyolar ki bağırmaktan falan yapmamamız lazım. Son olarak asla kötü bir anne değilsin tek başına göğüs gererek aksine çok güçlü bir annesin🤍 keşke destek alabileceğin biri olsa ve biraz kendini toparlasan her şey çok güzel olur 🫶🏻
Seyyaroglu Ceerenn aylarca hatta şuan dahi bu hislerle boğuştum … Benim tüm ailem burda çok şükür destek de olurlar istediğim zaman Allah razı olsun ama ne olursa olsun tüm yük ev işleri çocuk annenin omzunda … Benim bebeğim çok gazlıydı meğer laktoz intoleransı besin alerjisi falan varmış bebekliğinden bu yana hala bile ki kendisi 1.5 yaşında bi gaz için 1 saat ağlar ve hiç uyumazdı gündüzleri aynı huzursuzluk keza devam ederdi şimdi de aynı gerçi artık tahammül edemez 3-4 aylıkken bile çığlıklar atardım evde 😢😢😢 O kadar üzülüyorum ki şimdi o günleri düşündükçe … İsteyerek yapmıyoruz hangi anne evladına kızsın bağırsın ister ama bir anlık bunalmalarla oluveriyor şimdi dikkat etmeye çalışıyorum tabiki arada sabrım taşıyor taşmıyor değil ama insanız … Lütfen o instagramdaki çok anlayışlı herşeyi 4 4 lük yapan hiç Yorulmayan ya da bebeği hep sakinmiş de sürekli etkinlik vs yapıyorlarmış gibi paylaşımlar yapan insanlarla kendinizi kıyaslayıp bu şekilde üzülmeyin her anne evladı için en iyi annedir 🙏 Kızar bağırırsınız ama onu sizden daha çok kimse düşünemez ..
Sananekii Bence kötü bir anne değilsin her insan gibi şeninde tahammüllerin kalmamış birde tek başına idare ediyorsun hatta arada bi bende de oluyor ve bence bunu arada herkes yapabilir yoruluyorsun belirli bi zaman sonra
Ceerenn fadikada Pek hali yok onunda kendine göre koşturması var bir şey diyemiyorum ki kimse bakmakta mecbur değil bize güvenip mi dogurdun deseler ne diyebilirim. Bilmiyorum çok zorlanıyorum Tek başıma olduğum için tek çocuk ikiz cocukmus kadar zor geliyor bana belkide ben yüreksizim ama kendimi pis uykusuz mutsuz hissettikce çocuğuma tahammülüm azalıyor nankör anneymiş gibi hissediyorum
Ceerenn motherisbackk keşkeee teşekkür ederim. Yorgun ve bitik hissediyorum dışarıya çıkıp nefes almayali baya oldu çok bunaldım sadece sesimi yükselttigim için bu saatte oturdum agliyorum baş edemiyorum kendimle çelişiyorum
fadikada Ceerenn bence 1-2 saat ver idare edebilir annen. Evet kimse bakmak zorunda değil ama o senin annen sana yardımcı olacaktır. Ara sıra bunu yapmak sana iyi gelecek emin ol. Eşin Suriye’de mi? Biraz izne gelse oda sana iyi gelir aslında
motherisbackk Ceerenn aynı haldeyim ne eksik ne fazla bugün artık dışarı çıkmak istedim ekmek almak için hep birlikte. Hava desen buz. O 2-3 dk bile öyle iyi geldi ki durumum öyle vahim. Eşim hele nöbetçiyken görevdeyken duşa bile girememek bunaltıyor beni. Bir bakıyorum instagram annelerime şıkır şıkır her şeye yetiyor. Bilmiyorum ama ilk baş anne mutlu olmalı ki çocuğunu mutlu edebilsin. Allah yardımcımız olsun inşallah tüm annelere de sabır versin
Ceerenn fadikada Suriye’de nisanin sonunda gelecek galiba. Eşimde oranın zorluğu sıkıntısıyla çok değiştii onunda benim en ufak lafına tahamülü kalmadı 2 senedir orada. Benimde burada hiçbir desteğim yok üstüne eşim de kırınca üzünce hiç tutunur dalım kalmıyor
fadikada Ceerenn emin ol oranın psikolojisi çok farklı. Sana sonuna kadar hak veriyorum az kalmış gelince herşey düzelecek biraz daha sabır 🌸
Ceerenn fadikada Yaa Allah kolaylık versin en iyi biz anlarız birbirimizi 🙏 Teşekkür ederim çok iyi geldiniz bana vicdan azabından ağlıyordum kötü anneyim diye 🥲 yalnızlık ve yorgunluk başıma vurdu bir yerden sonra
fadikada Ceerenn rica ederim 🌸 hepsi geçiyor merak etme bir gün bunların hepsi bitmiş olacak kendi odasında yatağında yatacak odasına bile istemeyecek 😂 seni şuan zorlayan yorgunluk ve yalnızlık ama az kalmış anneni çağırıp güzel bir duş al hiç birşey yapmasan bile bir 15 dakika markete çık iyi gelecek