kuzeyanne_ Kızlar kac haftalık hamilesiniz,son bir haftadır uyuyamaz oldum perişan haldeyim .Sizde durumlar nasil
mormilena kuzeyanne_ yani hamile değilim ama.hamilelikte normal bir durum hepsi hormonlardan kaynaklanıyor .bebiş geliştikçe Allah’ın izniyle vücut iç organlar değişik haller alıyor.sabahin köründe ise giderdim gece 3 buçuk gibi kıvrana kıvrana uyurdum.daha sonra tuvalet sıklığı da artınca hoppala Kukuli yaz geldi 🤭🤭🤭🤭🤭
kuzeyanne_ mormilena çok zor canım ya sen bir çare bulabilmis miydin bu duruma,bu durum çok uzun sürmüş müydü sende?
mormilena kuzeyanne_ yok ya kahve çay hiç birşeyle alakası yok . etrafımda yastıkla kuleler yapıyordum yok neler yaptım geçmedi gün icinde uyku basardi bana o zaman da isteydim .o gün içindeki uyku gibisi yok .ders aralarında koltukta 5 dakkalik uyku bana 1 gün uyumuşum gibi gelirdi 😃😃😃😃sonra bebiş doğdu uyku nedir diye sormaya başladım 😃
kuzeyanne_ mormilena inan bende çay kahve içmez oldum.Galiba stres hormonlar psikolojik olduğunu düşünüyorum. İlk hamileligimdede böyleydi,simdide ayniyim