Afedersiniz bir sorum olacak internete yazdım baktım dış gebelik düşük vs yazıyor ve şaşırdım böyle bişe olabilir mi ? Adet oldum adetim bitti ama bitti biteli 2-3 gündür çamaşırımda ve idrarımda pıhtı görüyorum ince kücük pıhtılar bu çamaşırımda leke yapıyor idrarımda bakınca pıhtı olduğunu görüyorum neden böyle oluyor acaba