211220 Oğlumun heryeri kabardı doktora gittik giderken yolda geçmişti biraz alerji şurubu verdi geri yolladı ateşide var eve gelince tekrar olmaya başladı dahada kabardı hatta nolur yardım edin
Jadewinder 211220 aynısı bizde de oldu. Kabarıklıklar özellikle yanaklarında. Bizim doktorumuz da alerji ilacı verdi. Ama bizde ateş de vardı o yüzden ben beşinci hastalık tan şüphelendim. Ama doktorumuz hiç ondan bahsetmedi. 1-2 günde kabarıklıklar geçmişti.
fadikada 211220 hemen başka bir hastaneye gidin eşiniz götüremiyorsa taksiyeyle gidin yada 112 yi arayın
211220 gencmom_ aynı zamanda bizde hastayız salgından yararlandık hastaneler çok uzak eşiminde ateşi var ne yapıcam bilmiyorum yüzü gözü sırtı bacakları sinek ısırıgı gibi kabarık ateş var korkuyorum
211220 Celinn aşıları tam 26 aylık kırmızı sinek ısırıgı gibi bir kere daha olmuştu alerji gibi işte kabarık kabarık heryeri
Celinn 211220 ürtikerdir o zaman. Ateş 38’i geçerse ve döküntü yayılırsa doktora gidin. Bişeye alerjisi var. Bu sürtünmeden de olur gıdadan da olur.
Marsila 211220 Foto atabilirseniz bakayim doktor değilim ancak uyuz hastalığı konusunda baya bilinçlendim
kuzey-21 211220 canm çok geçmiş olsun. Kesin olur demiyorum ama. Beta virüsü olabilir mi. Oğlum 3 hafta önce ateşlendi. Vücudu kızarmaya başladı heryerine yayıldı. Özellikle yanakları kırkırmızı ve büyüktü. Doktor beta dedi. Daha sonra alerjiden kaynaklı tekrar çıktı. Ama bizde ilk çıkan betadan kaynaklıydı ateşi de vardı.
kuzey-21 Celinn bizim beyazlık vardı ama aşırı değildi. Ateşi de 38 di. Acile götürdüğü için söyledim. Acil okadar detaylı bakmıyor. İki dk bakıp gönderiyor.
kuzey-21 Celinn evet ama Buda sağlık biraz daha ilgilenmeleri gerekir. En kalabalık olan yer acil olmasına rağmen doktor sayısı az tutuluyor.