Benim dogumum cok zordu 30 sunni sanciyla dogum yapamayinca sezeryana alindim ama komple bayiltildim ve kizim kanala girmis sekilde bide belime yapismis dediler ve simdi 3 aylik nerdeyse sirtinda omzunda ve poposunda cok var :(( banada normal dediler ama sanirim buyuyunce geciyo bu