mikiail biz İstanbul esenler medipolde çağlar munevverogluna yaptırdık. Fakat şunu belirteyim ki 1 aylıktan sonra lokal yapmıyor, genel anestezi uygulandı. Damaryolu ile değil hava verilerek uyutuldu 20 dakikada bitti ve çıktığında uyanikti. tabiki çıktıktan sonra bi 15 dk falan ağladı. Sonrasında hemen emzirdim mama verdim ve uyudu. Biz sonrasında zorlanmadık. Atak haftalarinda daha huysuz oluyordu öyle söyleyeyim. Akşam 5 gibi çıktık hastaneden eve geldik. İlaçlarını sürdük, icirdik ve oyun oynadık güldük eğlendik. Pipisi o kadar temiz ve düzgün ki ne morarma ne kanama ne de tuhaf bir durum hiçbir şey yok. Çok ama çok memnun kaldık biz doktorumuzdan