Bebeğim dördüncü ayından beri emmek istemiyor. Her zaman uyutarak emziriyorum. Bu aya kdr güzel kilo alıyordu 20 gündür sadece 100 gr almış. Son üç gündür huysuzluğu artmaya başladı. Atak mı diş mi nedir ben anlamadım. 10 gün sonra ek gıdaya geçecek onu da kabul etmemesi den korkuyorum. Emzik biberon kullanmıyorum. Artık ev işi yapamıyorum bazen yemek bile yiyemiyorum. Çok yorgun ve mutsuzum. Onun bu durumuna çok üzülüyorum. Meme reddi geçer mi bu dönemler biter mi? O kadar istiyorum ki emmek istesin ve emsin istediği kadar ama yok..