adenuz Kizlar bebeğim bazen memeyi emiyor bazen uyanmıyor ememiyor bende sağım yapıyorum 2 saatte bir emzirmeye ememiyorsa sagdigimi kasık ile vermeye çalışıyorum az önce 60 cc verdim sizce çok mu doyar mi nolur bi yardımcı olun çok mu iyi mi
karadenizl adenuz cnm 30 cc vermen gerekiyor çok küçük daha sanırım 20 günden sonra 60cc ye geçiliyor
adenuz karadenizl hiç emmese bile sagdigimi versem bile mi 30 cc yoksa hem meme verip ardından 30 cc mi vermem gerek
karadenizl adenuz ben düzenli 2 saatte bi emziriyodum sütüm olmadığı zaman emme saatinde mama veriyodum
Bebekli72 Sadece 30 cc verin ama emzirşn maşallah sütünüz var bebek emmediginde sagım yapın ki azalmasın ama emzirinki çene kasları kokunuz gitsin ona gercı daha çok küçük yeterki süt içsin sarılık olmasın @