Doğumdan sonra hemen sütüm gelmediği için mama ile başladık 4 gün sonra süt gelince mama ve süt devam ettik biz genelde önce memeyi verdik sonra mamayı. Mamayida genelde ben değil babası yada evde o sıra ben haricinde kim var o verdi. Bizim doktorumuz bu şekilde önermişti. Anne sadece emzirsin anne kokusunda mama yediğinde meme reddi daha çok olur dedi.