Merhaba güzel anneler 8 aylık bi oğlum var doğduğu günden beri beraber yatıyoruz yatakta biraz zaman gecince ayırmayı düşündüm ama beşiğinden kalkma yaptığı için ayıramadım şimdi park beşik aldık odada yanımızda olucak ama nası ayrılıcam bilmiyorum garip bi duygusallığa girdim o benden değilde ben ondan ayrılamıyorum galıba😂 ama alışsın da istıyorum sizde böyle bi durum oldumu nasıl onu ve kendimi daha rahat alıştırrırım ?