elfpyrz Halı kadar büyük köpük gibi oyun matı kullanan var mı canımlar, emeklerken yere kafasını vurmasın toz tüy almasın diye bakıyorum.Yada mat yerine ne kullanıyorsunuz?
Tuuggccee elfpyrz ben aldım kopuk olanlardan cok memnunm hem bebegm guzel vakıt gecırıyor hem kalın hemde kaygan oldugu ıcın hareketlerı cok rahat yapıyor 6 bucuk aylık puzzla olanlar cabuk yrtılıyor
kahvekokusuu elfpyrz bana puzzel olandan hediye gelmişti ama pek kullanamadik çünkü oğlum normal bebekler gibi hiç emeklemeye çalışmadı direkt hızlı hızlı emeklemeye başladı ve o matin üzerinde de hiç durmadı genelde koltuğun altlarina girer orda sıkışır kalırdı 😂
pamugunannesiii elfpyrz ben kalın desenli olan matlardan aldım 5 ay 5 günlük oğlum emeklemiyo şu an ama kaygan olduğu için fıldır fıldır dönüyo yere koysam direk ağzını sürüyodu böyle çok iyi oldu temizliğide kolay