Sblaksy İyi akşamlar anneler 50 günlük anneyim sağ göğsüm öğleden beridir çok ağrıyor şişti biraz ateşte var sütte biraz durgunladı gibi başına gelen varmı yardımcı olurmusunuz teşekkürler
prensannesiii14 Sblaksy benim de göğsüm taş gibi olmuştu acıyordu ben süt sağma makinasıyla biraz sağdım sütü buzluğa attım biraz daha rahatladı göğsüm açıkcası