Ne yaptıysam açılmıyor hala tıkalı gibi uyurken rahatsız ediyor sanırım yeni uyudu ama uyurken bile hirilti geliyor burnundan tıkalı yani korkuyorum uyuyamıyorum nefes alamazsa diye hastahaneyede gittik serum fizyolojiyle yaptılar ama hala tıkalı bende yapıyorum aynı balgam dolu boğazı