Mevsimrengi Kızlar selam , bu 11 ayda ne var allah için girdik gireli çocuk ağzını açmaz oldu , yemek yemez oldu. Yaşayan var mı ? Ne zaman geçer acaba nolur bilgi verin
AysegulUmay Selam canım benim bebeğim de 11 ay 1 haftalık çok ama çok iyi anlıyorum seni. Gece uykuları çok geçe kalıyor uykuyu reddediyor. Her dk ağlamaklı asla memnun olmuyor çok sinir yapıyor yemek yemek istemiyor da gibi gibi çok yoruldum bende beneğimde 10 cu ayın sonundan beri böyleyiz geceleri kalkıp beşik içinde oturuyor uyumuyor geri
Mevsimrengi AysegulUmay bizde öyleyiz ne uyuyoruz ne yemek yiyoruz sürekli sebepsiz ağlamalar delirmek üzereyim gören herkes bebeğime çok zayıflamış diyor çok üzülüyorum sürekli alternatif yemekler yapıyorum belki yer umuduyla ama yok çocuk sevdiği şeyleri bile yemiyor 😞
AysegulUmay Mevsimrengi atak haftasındalar canım yaklaşık 3 hafta ve üzeri sürüyormuş birde dişleri yerleşiyor ondan bu şekildeler bazı geceler ağrıları geçsin diye dolven veriyorum ve bazen telefon açıyorum yemek yesin diye az uz bişey yiyor kapıyorum hemen ardından sonrasında da çok ağlıyor kapadım diye gerçekten zor bir durum daha zorunu yaşamamıştık. Uyku beni çok yoruyor bebeğim uyusada ben uyuyamıyorum artık stresten.😥
Mevsimrengi AysegulUmay inşallah bu dönemi kısa sürede atlatırız bizde bebişlerdw biraz olsun rahata ereriz 😢🙏🏻