Nuriyenur Oğlum sürekli zıplıyor sürekli ama sürekli aşağıda kilerden dolayı oğlumu çok kısıtlıyorum alsam aşağı ses gider mi
delirmeceler Nuriyenur 1 aydır kullanıyoruz hiç ses var diyeni duymadım ama ben ne olur olmaz diye altına halı serdim
SeverusSnape Sadeturkkahvesi delirmeceler Hanımlar merhaba, Hangi marka aldınız acaba? Bende almayı düşünüyorum, decathlonda bakmıştım. Öneriniz var ise onlara da bakmak isterim. Post içinde teşekkürler. ☺️ Nuriyenur
Serife00 Benim kızım da çok seviyor almaya niyetlenmiştim ama zararlı olduğunu duymuştum dikkatli kullanmanızda fayda var
AlmirBebek Kesinlikle sesi yok.3 gündür kullanıyoruz aldık. Şunu da söylemek isterim ki gelişim açısından çok etkili olduğunu duymuştum. Çok vakit geçiriyor
delirmeceler SeverusSnape trendyoldan aldım hemen söyliyeyim markasını modelini leyaton fileli trambolin 140*80 cm kurulumu biraz zahmetli ama ikizlerim severek içinde takılıyo düşme tehlikeside yok
Maviiiii Trambolin kullanmadım ama eve trambolin aldiginizi alt komsunuz gormesin. Cunku trambolini gorunce psikolojik olarak etkilenip habire ses oluyor şikayetlerini artiracagina emin olabilirsiniz