Hamburgerr kaşıntı sebebiyle alerji doktoruna gittim. bu kist hidaktif testini de yapmış. 1/80 pozitif yazıyor ama internette hep ameliyat tedavisi falan denilmiş köpek paraziti olarak geçiyor. bilgisi olan var mı?