Kızlar merhaba bir şey sormak istiyorum benim bebeğim 18 aylık biz menenjit aşılarını 7. Ayda başladık sıralama söyleydi 7. Ayda bexsero 9. Ayda bexsero 13. Ayda nimenrix demişti doktor bu şekilde yaptırdım. Şimdi akrabam bizim doktora getiriyor bizim doktor ona 7. Ayda 9 ayda bexsero diyip 13. Ayda nimenrix bexsero bir demiş. Anlam veremedim siz nasıl yaptırdınız. Kafam cok karıştı