Kızlar bebeğim geçen aya kadar gayet güzel kilo alıyordu ve 8.450 kg ydi. Bu ay gittiğimde ise bir ay içinde sadece 120 Gr aldığını öğrendim. Bu ay dış cikardive hareketlendi bununla alakası olabilir mi ? Ek gıdayı da iki öğün vermeye çalışıyorum. Ancak şu bı kaç gündür grip olduğu için ek gıda da almak istemiyor. Ne yapabilirim çok endiselendiyorum lütfen yardımcı olun..