Merhaba,
Kızım 3 aylık olduğunda tüylenme gözlemledim. 3 farklı doktora götürdüm. Normal olduğunu söylediler ancak 1 yaş kontrolünde tüylenmenin yanında iri bir bebek olduğu için endişe ettiğimi söylediğimde doktor buna hak verdi ve endokrine yönlendirdi.
Doktor değerlendirdi. Kan tahlili yapıldı. Doktor bize önemli olanın 10 gün sonra çıkacağını, normal değerlerde değilse gelmemiz gerektiğini söyledi.
Sorun şu ki yılbaşı tatili araya girdi ve önemli olan tahlil çıkan sonuçlardan biri mi değil mi anlayamadım. Bilenlerden yardım istiyorum. Tahlil sonucu aldığımız değerler şunlar:
•Total testesteron (tatlil günü sonuç alındı)
•TSH (tatlil günü sonuç alındı)
•Serbest T4 (tatlil günü sonuç alındı)
•Hidroksiprogesteron (tatlilden 3 gün sonra sonuç alındı)
3 gün sonra aldığımız sonuç mu acaba önemli olan dediği? 10 günü geçti, başka sonuç yok ama doktor 10 gün sonra deyince emin olamadım. Daha da gecikir mi, tatil yüzünden yoğun mudur vs vs. Bin türlü şey düşündüm. Bilen annelerden yardım istiyorum. Teşekkürler.