The_paues berilberra aynen sağolsun 😀 benimki 2 ay 12 günlük şuan.2870 gram doğmuştu 2.ayında 4700 gramdı sizin kilo durumu nasıl ?
berilberra The_paues 2 ay 20 günlüğüz 36. haftamda 2650 doğdu sonra şişlik inince 2450 kaldı. İlk ay 3100 oldu en son kontrolde 4000 idi 10 gün sonra bakalım kaç olduk. Bebişlerimiz minik doğmuş 🥺 ama sizinki iyi maşallah 🧿 önemli olan sağlık 🥰
The_paues berilberra evet küçük doğdu sizinki erken doğmuş zaten.bizimki 39.haftada doğdu ama küçüktü.rabbim sağlıkla büyümelerini nasip etsin.sizinde 2.ay iyi kilo almış doktor da yeterli görmüş ki mama ver dememiş