Arkadaslar bu ara esim isten cikti bebebkde var is bulmam lazim heryere basvuru yaptim bekliyorum halkla iliskiler okuyorum son senem manidaya ayda bir kez gidip sinav oluyorum herturlu is yaparim cagri merkezi ,garson ,sekreter ,satis elemani bu tur isler tercihim yardimci olursaniz sevinirim