QueenMommm benim gibi olmuş canım aynı yaştaymışız belki biraz büyükte olabilirmişim hatta ☺️Zaten alerjim varmış Alerji genetikmiş ayrıca ☺️ Babam yer fıstığı almış bende bulmuş yerini annemden habersiz ben fıstığı baya baya afiyetle ye😂Sonraa bir anda gözümm balon gibi şişmiş acile götürmüşler ozaman yıl 98 filan birde anlıyanda yok Yıllar sonra evlendimde kızımı doğurdum aynısı kızımdada oldu Alerji testi yapıldı ikimizinde fıstığa alerjisi var yüksek oranda