churrosliy Daha önce hiç kullanmadım, internetten sipariş vermeyi düşünüyorum. Regl bitiminden itibaren mi başlamam gerekiyor? Aynı saatte mi yapılması gerekir? Bilenler bana biraz detaylı anlatabilir misiniz?
Betul1 churrosliy evet regl bitiminden başlayıp her gün yapacaksınız ilk idrar olmasın su içipte yapmayın iki koyu çizgiyi görene kadar teste devam gördünüz diyelim o gün ve peşindeki iki gün boyunca ilişki daha test yapmanıza gerek yok
clsknu churrosliy aynen regl bitince başlanmalı ben öyle yapmıştım regl bitti adetimin 10. Gününde test yapmaya başladım . Sonra 14. Gün yumurtlama günümü buldum ve o gün ilişki yaşandı ve hamile kaldım 😂🤣
Deletedmom104 churrosliy Adet bittikten sonra başlanıyor Her gün aynı saatte testi yapmadan önce 2 saat sıvı alımını kestikten sonra yapılıyor İlk testlerin çizgisi genellikle silik oluyor gün geçtikçe koyulaşıyor İkisininde en koyu olduğu zaman yumurtlamış oluyorsun sonraki 2 günde çatlama oluyor silikleşmeye başlayınca Koyulaşmayı gördüğün gün ve arkasındaki 2 gün ilişki Sonra testi yapmayı bırak adetini bekle
asimesila Adet bitince ertesi gün başla çift gördüğün gün ilişki 3 gün hop hemen kalırsın ben kaldım anında