joyfulmom ekimden beri çalışıyoruz gy-gk den gireceğim sınava. Hedefim 80 üstü 90 olursa tadından yenmez. Bebeğim 5bucuk aylik. Matematik turkce temelim var hiç konu bakmadım doğrudan testlere gectim. Aslında bütün hepsinde doğrudan testlere geçtim ben konu özetleri çalışıp üstüne internetten slaytlara bakıp. Şuan karakutu üzerinden çalışıyorum ben başından beri şu şekilde gidiyorum. Coğrafya 1 konu o konunun karakutu testleri ve çözümleri sonra matematik aynı şekilde sonra tarih sonra matematik sonra Türkçe sonra yine matematik. Bu şekilde devam ediyorum bu derslerde karakutunun testlerinin yarisindan fazlası bitti. Elimde pegemle benim hocam soru bankaları var bitirip onları çözeceğim. Kalan zamanda da yalnızca deneme çözeceğim inşallah.