Merhabalar bence geçen hafta başladım kızım uyuyunca 2 saat gündüzler 2 saatte gece çalışmaya çalışıyorum tabi bazen hiç olmuyor şu an sadece ne zaman nasıl yapabilirim diye düşünüyorum matematik ve Türkçe ile başladım diğerlerini de katicam ama nasıl olacak bilmiyorum zaman çok kısıtlı benim için, alt yapım var geçen yıl bebekten önce günde 10 saat çalışıyordum ama 3 puanla atanamadim çok üzüldüm pes ettim hatta ama içimde hala bir umut var bu kadar çalışma ile olur mu sizce