liyaBg bizimkisi 1,5 yaşından sonra istedi tabi dışarda özel kliniğe gidiyoruz bizim doktorumuz kan alımını damardan yapmıyor orta parmağına iğne batırıyor ordan çıkan kanı tüpe dolduruyor ağrısız acısız yani 10 dakkaya sonuçlar elinde .. ama özel hastaneye yada devlete gitsek offf damar yolundan alıyorlar çok kötü birde bebeklerde kolay kolay damar yolu açılmıyor bağrış çağrış 😑😑😑