Bebeğim 10 gün sonra 1 yaşına girecek ve hala doğru düzgün bir şey yemiyor hep aynı üç beş kaşık alıp bırakıyor sürekli emmek istiyor aynı zamanda süt alerjimiz var herşeyi veremediğim için de öğün atlatabiliyorum bazen ama böyle yememesi beni çok üzüyor ne zaman yemeye başlar ki