As01 çocuklar 3.5 yaşında, doğum yaptıktan sonraki kilom 53′tü, 2 hafta önce 63′ü gördüm tartıda. Çok moralim bozuldu, ömrümde diyet yapmış bir insan olmadığım için zorlandım ama çok kafaya koydum. 15 gündür asla şekerli, tatlı, abur cubur, cips vs vs yemiyorum. Sadece haftada bir gün kaçamak günüm yaptım. O da pazar günü. O gün istediğim gibi yiyip içebilirim elbette abanmadan. Onun haricindeki günlerde sabah kahvaltısı ve akşam yemeği yedim, protein ve yağ ağırlıklı. Porsiyon küçültmedim önce beslenme alışkanlıklarımı düzenlemem gerekiyordu abur cuburu kesmem gerekiyordu. 2 öğün harici ağzıma lokma sürmedim asla. Canım çok bir şey çektiyse çay , su veya sade kahve içtim 0 kalori oldukları için. Nefsimin en dayanamadığı anlarda bir elma yedim ki o da 2 kere olmuştur bugüne kadar. Nefsim çok zorlandı ama alışıyorum artık ister istemez porsiyonum da küçüldü. 15 günde 63.3′ten 61.5′e düşmüşüm bugün tartıldım. Şimdilik ödem atıyorum, bu beslenme alışkanlığını düzenlediğim vakit spora da başlarım ufak ufak inşallah. Hemen kendime yüklenmek istemedim ilk etapta