Kızlar bebeğim 37+6 haftalık doğdu. Şuan 3 ay 2 günlük yani şuan 12. Hafta atağında oluyoruz bu 40 haftalık doğan bebeklerdede mi aynı şekilde tam 12. Hafta 35 haftalık doğan bebekler mesela onlarda mi tam 12. Hafta atak haftası oluyor daha erken geç olarak hesaplanıyor mu