tugcekin_ yorumlarda memeye salça sürmek soğutmak iğrendirmek gibi şeyler yazılmış herkesin kendi hayatı ama ben asla önermem emmek onlar için önemliyse bizim içinde böyle aramızda bağ bu bebeklerimizle ben her öğünü azalttığımda duygulanır ağlayasım gelirdi çünkü artık büyüyor memeyi de bırakacak artık bebeklikten çıkacak diye üzülürdüm anne duygularımla memeyi bıraktığımızda da onunla ben de ağladım aramızda ki en güzel bağı vakti geldi ve soğutmadan onu üzmeden kestim hem çok güzel bi his hemde duygusall bana göre memeden soğutma fikri çok acımasız geliyor