Kızlar bebeğim 4 bucuk aylık doğdugundan beri banyoyu sevdiremedim çığlık çığlığa banyoda. Herseyi denedim müzik açıyom masaj yapıyorum oynuyorum yok su değdiği gbi kıyamet kopuyor. Hatta ellerini yıkıyorum gün içinde yine kıyamet kopuyor. Çocuk sudan nefret ediyor dışarda yağmura yakalandık gecen yüzüne su geldi az bişe başladı ağlamaya. Aynı durumu yasayan varmı resmen banyo yaptırmak istemiyorum. Sadece suyu içerken seviyor. Napmam lazım taktik verin lütfen