Sabah 8 Dr ateş ile uyandık. 4 saat arayla ateş düşürücü verdim. Şuan uyuyor ve hafiften titremesi var Gözüme gram uyku girmez korkuyorum başındayım Yarın kendi doktorumuza gideceğiz. İç ateşten korkuyorum gripte olmuş hastaneler dolup taşmış heryer de çok kötü hastalıklar kaynıyor