ozgec ay valla normal doğum bende de travma oldu. 40 ım çıkana kadar canım çıktı diyebilirim. Amaa çok güzel şimdii.
Dokunuyor maalesef korkutmak istemem benim dikişim iki kere atıldı. Doğum sırasında attığı tutmamış ikinci dikişlerim canımı teslim etmişti. Kontrolde tuttup tutmadığını anlamak için dokunuyorlar