aybor tedavi uygulanmıyor canın takip ediliyor genetik test yapıldı teste hastalık var gözüktü anne babadan kan istediler bizim de genetiğe baktılar benim sonucunda bende hasta çıktım ama bi sorunum yok bende fenilanin değerine bakıldı 2.16 çıktı yüksek çıksaydı tedavi olacaktım düşük çıkınca hamile kalırsam kan takibi yaptir felan dediler. Duruma göre de cocogumunkide böyle seyrederse takipten çıkacak sakın ol yalnis çıkan da çok oluyor bizim ilk hastanede verilen kanda sonuç yüksek cikmis sağlık ocağı normal çıkmıştı biz daha sonra başka nedenlerle alınan kandan öğrendik sonradan gitmeseydik ikinci normal geldi diye bizi kimse aramadı