hilalce1 Bazı aylar öyle olabiliyor ben mesela 4. Ay kontrolüne gittiğimde 500 gram almıştı az dedi bu ay için hemşire. Sütümü sağarak veriyorum mama da veriyorum bende miktarını arttırayım o zaman dedim asla almadı ne kadar yine aynı miktarı içti ama 5.ay kilosuna iyi dedi. Yani aylar bazen birbirini tutmuyor bir çocuk doktorunuza gözükün bence içiniz rahat etsin