Asilbebe1 Merhaba bebegim 4 ayini doldurdugu için bugun demir takviyesine basladik. İlac olarak Ferrum verdi. Arastirdigim bir suru marka var. Siz hangi demir ilacini kullaniyorsunuz? Memnun musunuz?
rozeriin Bende sideferle başladım çok fazla kabız yaptığı için bestirona geçtim sanırım içinde zeytinyağı ve portakal vardı diğer maddeler yoktu bunda bir sorun yaşamadık memnunum