Muhtemelen 2 uykuyu birakma sinyalleridir. Benim kızım da 1 yasinda tek uykuya düşmüştü. Şu an 2 yaşında gündüz yarim saat 45 dk anca uyur. Aksam da en gec 9-9.30 da uyumus olur. Sizde saatlerini ayarlayip teke dusurebilirsiniz daha verimli olur bence.