ne ile besleniyo öncelikle.kabız mı.aklıma popoda çatlak olabilecepi geldi belkide yapmak istemiyo tutuyodur.suan biZ o durumdayız.oğlum tüm gün tutuyo gece ara ra uyanıyo ağlıyo feryat figan sabah yapıyosa ne ala yapmadıysa ertesi gün yine aynı.fitil vermiyorum hiç ilaç da vermiyorum çogunluk anne sütü ek gıdaya yeni geçtiğimz için oldugunu söledi dr