Kaşınması çok normal çünkü içten iyileşme sürecinde olan her kesi kaşınır, bende sezeryanla doğum yaptım benimde kaşınıyor ufak ufak. Ama çok çok rica ediyorum ağır şeyler kaldırmayın ayrıca yukarı doğru parmak ucunda uzanmaya çalışmayın bir yere bu çok zararlı çünkü yapışmaya çalışan dokulara zarar veriyorsunuz, o dokular tam yapışıp iyileşme gösterecekken siz yeniden ayrılmasına müsade edebilirsiniz