birhesap1 huzurlu çok sevildiği bir ortamsa bırakın. Doğduğundan beri kayinvalidem kayinpederime birakiyoruz. Önce 20 günlükken mama ve bez almak için kendi evimde kayinvalidemler varken yarım saatliğine çıktım. Sonra bir isimiz olunca bırakıp çıkmaya devam ettik. 5 buçuk aylık hala alışveriş vs işimiz olduğunda kayınvalidem kayinpederim bakar. Kuaföre gidiyorum, pilatese başlamak zorunda kaldım mesela yine bırakıyorum. Bizim evimiz yakın olduğu için bende rahatsız olduğum için bende kalıyorlar bebeğimde duruyor onlarla gayet mutlu. Sadece ilk günden beri söylüyorum annecim ben sana mama almaya gidiyorum hemen geleceğim gibi. Şimdi de öpüp koklayıp nereye gittiğimi anlatıyorum kapıda dedesiyle beni yolcu ediyor. Geldiğimde çok seviniyor. Sözümü tuttum bak hemen geldim diyip sarılıyorum. O 1 saati kendinize ayırmak çok iyi gelir anneliğinize zeval de gelmez kötü anne de olmazsınız aksine rahatlamış bebeğine karşı daha anlayışlı sabırlı olursunuz. Mümkün olduğunca kendinize böyle zamanlar ayırın yoksa insan kendisini çıkmazda hissediyor.