Belisim_ Merhaba hasta olduğunuzda ilaç kullanımı oluyo acaba , grip içn ne yapabilirim , emziriyorum ve kötüyüm , redoxon falan kullanılıyor mu
3kedili2bebekli Belisim_ bana sağlık ocağı vitamin vermişti kendi kendine geçirmen lazım demişti zencefil ıhlamur tüketebilirsiniz burnunuzu serum fizyolojikle temizleyebilirsiniz