Kızlar düşündüm de bende bişiler yapmak istiyorum .Mesela arapça biliyorum dersini verebilirim dedim kendi kendime ,bişilerle meşgul olmak istiyorum sosyalleşmek olsun gelişim olsun ,yks’ye de gireceğim inşallah.Arapça dersini nasıl verebilirim online sizce???Tekrar da etmiş olurum . Hep öğrenmek gelişmek isteyen bi birey oldum boşta kalınca çok kötü düşüyorum.