3+22 günlük bebeğim kendi kendine oturuyor. Anakucagina yatirdigimizda öndeki demirlerden tutunup oturuyor mekik çeker gibi hareketler yapıyor gün boyu, oksurdugu ve balgamı olduğu için doktorumuz yastıkta yatirmamizi söyledi, yastıkta yatarken bile pijamalarindan tutup kalkmaya çalışıyor oturur pozisyona geliyor. Sürekli ayakta durmak istiyor. Elimde olan kalemi veya kağıdı bianda elimden çekip alıyor. Sizin bebisler de oluyor mu bu durum oturmaya çalışması ayakta durmak istemesi oluyor mu ?