sezerckmom cok değişik birşey söylicem ama bazı bebekler hftads 2 kere kaka yapabilirmiş bu normal kabul ediliyor ama eger kabız oldugundan eminsen orjinal zeytinyagı biraz pamuga batır poposuna tampon yapıp cek cok rahatlıyor ben gaz için yapıyorum hafif ayaklarını altını alırmıs gibi kaldırman gerek