Merhaba oğlum bir aylık olduğundan beri mama içiyor ilk başlarda çok güzeldi sonra red başladı baştan beri lansinoh biberon kullanıyorduk çok yavaş akışlı 3 numara aldım hala yavaş akışlı, iğneyle ucunu açtım ve aylardır savaştığım red olayı bitti eğer biberonunuz yavaş akıyorsa sebep bu olabilir şuan 5,5 aylığız