Arkadaşlar birkaç aydır sağ karın bölgesinde onun üstünde ve özellikle belime doğru bir ağrı oluyor son zamanlarda kötü şeyler yaşadığım için strese bağlı diye düşündüm ama sanırım değil yakın zamanda doktora gideceğim fakat safra kesemde taş olabilir mi diye düşünüyorum bu ağrıyı yaşayan varsa anlatabilir mi beye benziyor ne sıklıklıkla oluyor ??