Meri-Mel büyüdükçe düzelir demeyin nolur, ortopediye götürün içe basma bebekken bende varmış, büyüdükçe düzelir demişler düzelmemiş daha da içe dönmüş en son 3-4 yaşlarıma gelince artık kendi ayaklarıma basa basa düşer olmuşum sürekli, 13-14 yaşıma kadar aparat kullandım alçıdan yapılırdı ayağımdan dizime kadar, demirle belime sabitlenirdi evde hep onlarla yürürdüm kendimi sakat gibi hissederdim ayrıca ayağıma özel ortopedik ayakkabı yapılırdı mecburen, hep aynı siyah renk dümdüz bir kundura giydim çocukken ayakkabıcıya gidip hiç şu ayakkabı güzelmiş istiyorum diyemedim 😢 sanırım içimi dökesim vardı anlattım moralinizi bozmak değil amacım, ihmal etmeyin demek üzdüysem hakkınızı helal edin. Bir de, kızım da hafiften içe basıyordu prematüre olduğu için fizyoterapiste gidiyordu kadın egzersizler vermişti topa ayağının dışıyla vurmak gibi, biz de öyle vurduk o da vurdu duvara yan durduk ayağımızın dışıyla duvarı ittik bunlar egzersizlerimizdi. Ortopedi doktoru da normal spor ayakkabı alın evin içinde ters giysin dedi, öyle yaptık ortopedik falan olmayacak tam ayağının numarasında lastik ayakkabılardan olacak normalde dışarı ayakkabısı yani ama evin içinde giyecek sağı sola, solu sağa giyecek dışa doğru çevirmesini sağlıyormuş umarım yardımcı olur bunlar 🙏🙏