Arenaz Yürüteç yararlı değil diyorlar kullanan veya kullanmayanlar fikirlerinizi merak ediyorum yürüteçe nasıl bakıyorsunuz
Balevlatsahibi Arenaz bebeğim bir yaşında yürüteç bir çok doktor önermiyor bende yürüme arabasi aldım ondan memnunum
Elmsnghn Arenaz ben kullanmadım. İlk adim arabası aldım kendi tutunup yürüdü. Ve kendisine guvenerek herşeyi kendi başına yapti. Bence gelişimi açısından bu da önemli. Herkes bana ellerinden tut çocuğu yürüt dedilr onu da yapmadım iyiki de yapmamışm.. amcamin oglu ile benim oglumun arasi 1 ay. Çocuk yürüyor hatta yürütenden de hizli yürüyor hatta koşuyor ama kendine güvenip yürüten kişinin elini bi nebze olsun bırakmıyor. Bende bi kez yürüttüm amaninnn öyle bir sıkıyor ki. Ve asla kimseyi oturtmuyo hep beni yurutun diyo. Bence en iyisi ilk adim arabasi ve kendi basina mücadele etmesi.
ahannelik Arenaz bende kullandım ama öyle çok abartılı degil gunde toplasan 1 saat falan 10 aylıkken yürüdü maşallah diyelim🧿
Deletedmom_106 Arenaz kullandık kızım halı kenarına takıldı tepe üstü düştü boynu kırılacaktı kaldırdım hemen . Hiç tavsiye etmem
busraktep Merhaba, kardeşim fizyoterapist açıkçası çok zararlı dedi. O yüzden ben kullanmayı düşünmüyorum.
gokceokur Arenaz 9.5 aylık kızım 2 defa düştü kaldırdım.halilara takılıyor öne doğru eğilip yürüyor yerdekini almaya çalışıyor derken anladimki zamanı doldu rafa kaldırdım.zaten çok binmiyordu günde 1 saat parça parça biniyordu.
ahannelik Dilararden çok mu 🙄 valla cocuk cok egleniyodu icinde koymadan once adım atmanın ne oldugunu bilmiyodu koyduktan sonra öğrendi
Dilararden Kullanmadım, bebeğiniz hazır olduğunda yürüyecek zaten. Gelişimi açısından da omurgaları açısından da çok sağlıksız, çoğu ülkede de yasak. İlk adım arabası alabilirsiniz onun yerine, aldım onu kullanmadı ama kendi kendine yürüdü vakti geldiğinde 💐
HappyQueen Arenaz bende aldım fakat doktorum asla kullanma dedi. İlk adım arabasını önerdi onu da zaten doğmadan önce almıştım. İlk adım arabası kullandık
Annesi23 Arenaz ilk çocuğumda çok az kullandım korkmuştum zararı olur diye şimdi ikinciye kullanırım açıkçası ne yalan söyleyeyim sonuçta hepimiz yürüteç üstünde büyüdük yürüdük mu yürüdük bi sıkıntısını da görmedik bu kadar kasmaya gerek yokmuş valla
Zeyyyynep Annesi23 valla bu yürüteç mevzusunu da bu sene çok sık görmeye başladım ama bizde öyle büyüdük kimsede problem olmamış bence artık şu bebekler üzerinde olan herşey çok abartılıyor yok tv izletme yok yürüteç kullanma kucağa alma onu yapma sürekli bi robot yetiştriyormuşuz gibi yapıyorlar bende tv vs izletmiyorum bu arada ama burada görüyorum çocuğuma yarım saat tv izlettim down olur mu yazıyorlar bazen gerçekmi bunlar diyorum yani aşırı aşırı abartılıyor
Zeyyyynep Arenaz valla benim tüm çevrem kullandı hiçbirinde de sağlıksal bir problem yada yürüme gecikmesi yaşanmadı ben hızlı yürüsün diye almadım eninde sonunda yürüyecek zaten ama biraz bana vakit kalsın istedim çünkü yardım edenim yok i banyomu zor ediyordum içine koyuyorum etraftaki kafasına düşüreceği şeyleri kaldırıp koyuyorum hem evde geziyor onun için de güzel oluyor hemde çok eğleniyor içinde oda oda gezmek hoşuna gidiyor farklı şeyler gördüğü için çokta koymuyorum zaten mesela yemek yiyeceksem koyuyorum işimi bitirince alıyorum o sırada hem bebeğim eğleniyor hemde ben işimi halletmiş oluyorum
Cansuarel6 Arenaz zararlı diye ben de almadım yürüme arkadaşı aldım ama 13 aylik ne emekliyor ne yürüyor hep benim yürütmemi bekliyor çok yoruldum bittim artık aldım ama arada koyuyorum enerjisini atsın diye
2boymommy Zeyyyynep aynen öyle bende anlamiyorum önceden annelerimiz bizi nasil büyütmüs mesela simdi ek gidaya gec ayri bir problem.. annemde diyor bu zamanin cocuklari neden böyle yemek derdi var saniyorsun bastan dogru düzgün yemek yemegi ögrenmediginden bilmediginden diyor bi yandanda hakli kadin sanki annem bana özel havuc haslayip 3 gün tadimmi yaptirdi mesela? 🤣 benim bu yasima kadar hic birseye alerjim yoktu 32 yasinda findige fistik elma Armut vs cogu seye alerjim cikti🫣
Annesi23 Zeyyyynep işte biz bu yüzünden ikinci çocuğa bile zar zor cesaret ediyoruz çünkü hayatı kendimize cok zorlaştırıyoruz sonra çocuktan sonra hayatım bitti diyoruz halbuki akışına bıraksak tadını çıkartsak hepimiz bi rahatlıycaz bu kadar zor gelmeyecek
2boymommy Arenaz ilk oglum 7 yasinda ona kullandim bir zararini görmedim ikinci oglumdada kullanicam.. sonucta saatlerce icinde tutmuyorum
neanladinyurdagull Arenaz Herkesin kendi fikri elbette ama ben 5-6 aylıkken kullanmaya başladım halısız ortamda günde bölük bölük yarım saat 1 saat kadar bebeğim zamanında emeklemeye yaşından önce de yürümeye başladı gelişiminde bi engel olmadı şuan 3 yaşını doldurdu